and if the pain dont go away?

har haft den tråkigaste lördags kvällen på länge. har bara suttit på min röv och inte gjort ett skit egentligen. pappa var bjuden på fest för lotta och kenneth fyller år, marcus skulle på "date", johan var hos sin flickvän, alex gick ner till festen och Philip dubbelboka sig med mig och hans lillebror. Jag förlora.
så det blev en hemma kväll med film och två söta knottar som sällis :). mådde inte speciellt bra egentligen så det var därför jag inte ringde någon eller gick ner till festen, hade sjuk smärta i mitt bröt innan men det har släpt igen.

Skulle egentligen se sex and the city the movie ikäll men pappa har stängt av filmkanalerna för ett tag sen och självklart stängdes de av idag. :@ fyfan vad jag blev sur, så det blev i stället skurva den som beckham som gick på fyran, ganska bra film men såg faktiskt fram emot SAC men får väl se den en annan dag.

just nu känner jag att detta inlägg var sjukt onödigt, men måste tillägga att Joe, tränaren i Skruva den som beckan är sjutk charmig! han är snygg på något sätt men samtidigt inte. men ohh vilka ögon ;) im besatt xD



riktigt fula byxor, men DAAAAAMN vilken snögging ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0