if i didn't know better .

jag hade något att skriva när jag loggade in, men just nu kommer jag inte alls i håg var det var:P

igår trillade jag på diskmaskinen och satte mig på bestikbehållaren, sjuk smärta, men sån tur var hann jag inte sätta mig helt innan alex fick tag i min arm. men haha, ja.. skratta gjorde vi, sen kom det några trårar och sen skratta jag igen haha :P
Blev även besviken som fasiken igår, men vad gör man? eltar inte det och tar inte upp det.

helgen var skön och + en studeidag i går (måndag) Över nice! har mest tagit det lugnt inför kommande vecka med 2 nationella denna veckan -.-' i morgon är det prata och sen på torsdag är det skriva? eller nu är jag helt fel på det igen? hrm. är inte säker. men tror det var så och sen fredag i nästa vecka är det skriftliga.

haha fullkomligt onödigt inlägg. märker att det bara börjar komma sånna nu :P men ska väl bättra mig :P
ska ut och power Walka sen, får se om jag skriver i kväll, annars hörs i morgon (y)
puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

what have happend, varför besviken? :(<3

engelskan kommer att gå bra! <3

& bloggen är typ till för att bara skriva av sig, så onödiga..? nah! :)

2009-11-24 @ 23:04:47
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Vad gullig du är.Det är lugnt :)

2009-11-24 @ 23:08:02
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0