!!!!

Jag borde nog släppa detta nu, för det kommer lösa sig, men FYF*N vad jag är arg!!! Den jävla helené är helt lost i sitt huvud och jag är så irriterad just nu! Hon ska för det första prata med mig först om jag håller på att få ig eller inte kommer nå mitt mål och för det andra har jag fårr godkänt på ALLA FÄCKING uppgifter jag har lämnat in! Och för det tredje är kursen förlängd för mig del pga olika saker och det har Jeanette pratat med henne om mer än 3 ggr!har hon ett sånt stort fel i sitt huvud att hon inte kan ta in information om en elev och behålla den där?! Helt ärligt. Vill bara smälla till henne en sån jävel :’@@!


Kommentarer
Postat av: amanda

hon har seriösa problem, and that's it! -.-

2009-11-16 @ 17:17:31
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0