don't stop .

Igår/idag, var helt underbart! New Moon var helt underbart bra!! Början mitten och slutet, inget gick att säga att det bara bättre eller sämre! och det som jag tyckte var alldra bäst det var att se New Moon höjde kvaliten på Twilight! får äl erkänna att man är ett twilight fan innerst inne, men shit vad härlig känsla att se den på premiären! + att det var första gången jag såg twilight på bio, har sett den innan (typ 10 000 ggr) men det var en helt annan upplevelse att se den på bio!
men ja, tänker inte skriva om vad som hände, fall någon läser och inte har sett den än :P om ni inte tänkt se de, GÖR DET ändå!! :)

när vi kom hem till Malin efter bion satte vi oss och pluggade lite, sen somnade amanda och jag och malin satt och pratade till ca 20 i 5 sen la vi oss med. men själklart kunde jag inte somna... så jag kan lova er, att jag är VÄLDIGT trött just nu :P men ska pysa till sängs snart :)


innan bion blev de en "romantisk middag" med bästa vän, otroligt kul var det x) shit vad man kan skratta mycket åt mat och andra Skit-roliga saker. Tror Amanda fattar och det är det viktigaste, kul var det i alla fall :)

nu sover mitt hjärta snart på min axel, så nu blir det sängen nästa. äntligen ska jag Sova :D! haha
puss!
och glöm inte se new moon!

Kommentarer
Postat av: Amanda

new mooooon <3!

hahha, jag tror såhär i efterhand att den där servetten räddade mig från att flasha, eller vad säger du xD? tröjan sitter fan rätt långt ner där? xD

och hahhaha, ja.. jag fattar xD!

2009-11-21 @ 11:45:08
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0