and what about the pain .

idag började sådär, var helt nervös att amanda inte skulle komma till skolan idag för att hon mådde dåligt i natt :/ känner mig helt taskig i efterhand, men jag visste att jag verkligen skulle behöva henne inne med mig när jag tog vaccinatio, för att jag visste att hon skulle lugna mig och få mig att må bättre. har ni en sån vän? en vän som gör allt för att du ska må bäst? jag har <3!

på tal om vaccinationen då, jag lova, FAN vad jag hatar sprutor! precis när vi kom till vårdcentralen och gått in och satt oss trodde jag fan att jag skulle svimma, hela rummet typ krympte kändes det som och fan vad jag mådde illa! sen böla jag som en bebis, hyperventilerade, fick tröst från bästa och sen var det klart :). just nu har jag inte ont i armen så, men jag har en jävligt tryckande känsla som ger av en väldigt ovanlig smärta. men det ska gå över inom två dagar, det jobbiga är bara att det börjar bli värre nu :((. det är en bivärninging, lite irritation men ja. och sen har jag fått tröttthet och huvudverk andra symtomer har inte dykt upp än, och jag hoppas verkligen att de inte gör det heller :)

Skola i morgon, om jag mår bra, :). vilket jag hoppas :)!

nu ska jag kolla på arga snickaren för jag är Sjukt trött..
puss.

Kommentarer
Postat av: Amanda

om jag har en sådan vän?

Ja! och hon heter Emelie :)<3

2009-11-04 @ 22:09:41
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0