And how does it feel? It feels like crap.

Dagen idag har inte varit alls bra.. har inte sovit ordentligt och har känns mig konstig sen i går :/ det känns hela tiden som att någon ser mig och iakttar mig. Skitjobbigt kan jag lova!
Och sen en annan sak, jag mätte mitt midjemått idag… på ca 4 veckor har jag inte fått bort en ända j*vla cm :’(.
Men ja, livet går vidare och jag blir stöttad av världens bästa vän<3

Nu känns det lite jobbigt att bara lägga upp ett sånt  här inlägg, men jag måste skriva av mig.
Jag känner mig orolig och osäker på mig själv. Men det ska kanske vara så ibland, jag är bara väldigt trött på det! Det är sjukt jobbigt i alla fall och just nu känns det bara så mycket, Med skolan och allt.

Men nu ska jag se ugly Betty, puss.


Kommentarer
Postat av: amanda

dåliga dagar tycker vi inte om, hoppas dagen imorgon blir bättre <3

klart jag finns här, för det gör du för mig <3!

det är att ge och ta, som du vet :)<3

love yah <3

2009-11-17 @ 22:54:52
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0